• Wpisów:37
  • Średnio co: 45 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 19:35
  • Licznik odwiedzin:3 016 / 1724 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
http://www.imaginowy-swiat.blogspot.com/ to mój nowy blog z imagine głównie to o moich idolach Wchodźcie , komentujcie , zapraszam !♥3
 

 
Heejkaa opowiem wam moja historyjke ..wcale nie jest smieszna tylko smutna.... a wiec.......... miaalam jechac na wycieczke z kolezanka . Wycieczka byla z zakladu pracy mojego taty , mama mojej kolezanki tez tam pracuje . Nadszedl ten dzien musialam wstac o godzinie 4 rano bo o 5 byl wyjazd .. Wsiadam do autobusu i jak to ja rozgladam sie za chlopakami . Przyznam jestem flirciara xdd . Ladnych chlppakow wypatrzylam az 4 ..woow*.* . Ale tylko na jednym z nich zawiesilam wzrok i na chwile serce przestalo mi bic *.* . W autobusie ciagle o nim myslalam . Jak to ja bylam najbardziej rozgadana osoba w calym autokarze . Jeden z ladnych chlopakow ciagle sie na mnie patrzyl i usmiechal do mnie oczywiscie ja odwzajemnilam to takze usmiechem . Ten chlopak tez byl ladny ale do tego na ktorym zawwiesilam wzrok cos poc do nzulam . Gdy wrocilam do domu nie moglam przestac o nim myslec . Chodzilam podjarana bo on tez sie kilka razy na mnie wejrzal . Nnie wiedzac o nim zupelnie nic zaczelam go szukac u moich znajomych na fejsie ...I ....znalazlam dowiedzialam sie ze ma na imie Maciek . Dlugo zwlekalam ale po uplywwie jednego dnia napisalam do niego . Nie odpisal , wogole nie odczytal mojej wiadomosci zalamkaa . Ale to nic minal 2 dzien a wchodze na fejsa a tam Maciej ...... jest w zwiazku z uzytkownikiem ...........
Teraz to juz chodze smutna caly dzien . Do tej pory nie wiedzialam ze moznna sie zakochac czy zauroczyc w kims kogo sie kompletnie nie zna ....A oprocz tej historii zdalam sobie sprawe ze moje marzenia nigdy sie nie spelnia Tak mi cholernie przykro . I jeszcze taki jeden chlopak z kl co jest/byl zakochany we mnie mnie tak wkurwia wystarczy ze cos powie i cisnienie skaccze mi +100 ......grrr;/
 

 
Dawno mnie tu nie byloo ojj dawno .. Jakos nie mam ostatnio chumoru . Kupilam sobie sporo rzeczy ale te spodnie mi sie najbardziej podobajaa *.*
 

 
Hej dzisiaj troche nudno obudzilam sie o 7.30 i nie moglam zasnac . Troche zamulam . Jestem chora grr ;/ udalo mi sie zrobic bardzo ladne zdjecia mojemu kotkowi i pieskowi ;**
 

 
Hejkaaa dzisiaj trochę nudnooo . Jaram się teledyskiem One Way Or Another pododaje trochę zdjęć
 

 
Hej ponownie male zmiany w moim pokoju I like IT . Kochaam moja nowa kanape , jest taka wygodna *o* . HIHI ciekawe czy moj plan o nocnej rozmowie na skajpaju wypali . Obyyy * Szykuj sie ty kolkuuu moj *
 

 
Hejka ! A wiec dzisiaj w szkole - na lekcjach zle przerwy fajne czyli jak zawsze . Moze z wyjatkiem jednej rzeczy . Za mna i za moja przyjaciolka ciagle chodza chlopacy jeden zakochal sie w niej a drugi we mnie no a reszta chodzi do dekoracji . Grr nie mamy wogole prywatnosci . Ten chlopak co zakochal sie w mojej przyjaciolce jest jakis glupi. Chociaz ja sama kiedys z nim bylam ale to dawno i nie prawda xd Ciagle kaze sie wypytywac o moja friends mojej drugiej przyjaciolce . Wcake nie widzi tego ze on ja eani . No nie znosze typa -.-
 

 
To juz 3 wpis w ciagu 10 minut no spooko xd . Zaczelam szykowac juz moj pokoj do malego remontu . Kupilam troche dekoracji . Kolorowe pudelka a co najwazniejsze poduszki z londynem i nowym jorkiemc. Zdj poduszek z NY
 

 
Hi , hi Dzisiaj rano bylam w kosciele i modlilam sie za te biedne dzieci z Ghany ( i ogolnie calej Afryki ) nie moge uwierzyc w to ze ludzie nie maja tam pieniedzy zeby kupic dziecku szczepionke ktora uratuje mu zycie Kiedy obejrzalam filmik poprostu plakalam . Jeden z chlopcow podszedl do starszej kobiety trzymajacej dziecko na rece i zapytal ,, a gdzie mama " wtedy ona odpowiedziala ze nie zyje i musi wychowywac 8 wnuczat " poprostu nie wytrzymalam i sie rozkleilam To takie smutne . A ja czasem narzekam ze rodzice nie chca mi czegos kupic ;/ a tam dzieci nie maja co jesc i wiekszosc umieraa .
 

 
Hello ! Stwierdzam iz moj pies to dziecko buszu . Byla na dworze i tata ja wposcil do domu ona na mnie wskoczyla i bylam cala brudna przez nia . Na bluzce mialam odciski jej lap -.- Jest kochana ale czasem poprostu mnie wkorza . Siedze dzisiaj sobie i trzymam kawalek ciastka w rece a Tosia podskakuje i mi go zabrala ... myslalam ze ja udusze to bylo ostatnie ciastkoo ! ;* normalnie to jest chyba dziecko Tarzana . Niewiem kto ja wychowywal malpy ?! Xd . Ale i tak ja KOCHAM ! ;**
  • awatar Natalia25565: @Folari: haha wole nie myslec xd
  • awatar Folari: No to ta suczka jest niziutka i potrafi ubrania pobrudzić. To teraz pomyśl jak brudzi mnie mój pies który sięga mi powyżej kola :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Hej Jestem troszkę w dołku ludzie z mojej klasy mają dziwne pomysły . Dzisiaj biegam jak robot o 7 pobudka bo musiałam jechać do kuzynki póżniej zamówić nową kanapę do pokoju kupić dekoracje i wgl . Sprzątać w pooju , zrobić babeczki i wykąpać psa no spoko tak mi zlatuje dzień . Ledwie czas znalazłam żeby dodać wpis
 

 
HII dzisiaj smutam boje się , noo kurde boje się ... Nie wiem co będzie dalej a ogólnie to dzisiaj tańce boskię z moją Martyś taniec towarzyski oj działo się działo sie ....Je nie musiałam tańczyc z takim jednym tylko z jego bratem juupii
 

 
Hi everyone ! Dzisiaj jest 14 lutego czyli...Czwarrtek , tak czwartek . A tak na serio to z okazji walentynek mowie kazdemu : Kocham Cie , I love You , Szerletek , Ja lubiu Tiebe . Myslalam ze nie cierpie walentynek ale jednak lubie . Spotkaly mnie same w miare mile rzeczy . Znalazlam telefon . Zlodziej podrzocil mi go do szatni pod lawke ale wykasowal wszystkie zdjecia , pozmienial ustawienia , tapete i ogolnie telefon byl jakby obklejony blee . Ale wazne ze sie znalazl ^^ . Dostalam az 4 walentynki o.O . I ogolnie nawet wiem od kogo . Chociaz teraz smutna siedze z kocem na parapecie i slucham dolujacej muzyki . Jakos mi tak smutne . Czasem lzy splywaja mi po policzku a ja nie wiem dlaczego . A jak wanm minal dzien zakochanych . Bo ja swietowac bede jutro ... ldzien SINNGLAA <3
 

 
Hej misiaki Przepraszam ze nie dodalam wczoraj postu ale bylam na dyskotece walentynkowej fajnie bylo ale oczywiscie cos musialo sie wydarzyc . Ukradli mi telefoon Jak znajde tego dziada co mi zajebal telefon to skurwiel zycia nie ma ;/ ( wsciekla )
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Twitter , Twitter i love TWITTER obserwuja mnie 3 slawne osobyyy aaaaa zgon na miejscu *
  • awatar Natalia25565: Dziekuje ale szczerze to sa moje rysunki od niechcenia . Ogolnie rysuje lepiej ;)
  • awatar Mikaa *_*: Hahaha.., zajeb.. ;** ikaa1.pinger.pl
  • awatar Gość: super!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Haha tydzien temu na religi mamy temat i akurat byl na 69 stronie buaha. Tylko Directioner potrafi sie smiac na lekcji bo w podreczniku zobaczyla 69 haha Hazza czuwa
 

 
Hej ! Przepraszam za ta przerwe w dodawaniu wpisow ale naprawde nie mialam czasu . Jutro dyskoteka ooo matko ubustwiam jutrzejszy dzien . Omg musialam pocalowac takiego jednego chlopaka . Naszczescie z przyjaciolka wpadlysmy na pomysl ze zblizamy sie juz do niego kladziemy reke na jego policzku i cmooook Troche zawiedziony byl ! I DOBRZE . WZYCIU bym go nie pocalowala !
 

 
Hej dzisiaj pograzenie jakos mi tak smutno . Jeszcze wlaczam 4FunTV a tam weekand dla zakochanzch omggg!! blee
 

 
Rozmowyy na skajpaju I love IT <3 nasz dziki dnce którego nikt nie rozumie .
  • awatar karolina kucha: ♥ zgadzam się zapraszam do obserwacji mojego bloga i skomentowania kilku postów najnowszych proszee bardzo mi na tym zależyvodwdzięcze siuę tym samym
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Hej dzisiaj dzień w szkole udany <3 Wraz z Martynką kupiłyśmy sobie lizaki walentynkowe idziemy na korytarz szkolny a Kamila takie coś: Te lizaki są po to aby je komuś dać a nie sobie samemu kupować . No to ja z Martyną spojrzenie na siebie i wymieniłyśmy sie nimi i mówimy : proszę , proszę o dziękuję kochana jesteś <3 omg . buahhahah kocham takie przerwy . Lizaki jadłyśmy do końca wszytkich lekcji bo były meeegaa duże .
 

 
hahahahh Ale mam zaciesz już niedługo dyskoteka walentynkowa juuupiii parkiecie szykuj sie nadchodzę xd *
 

 
Witam ponownie a o to moja Tosia slodziak kochanny . Oczywisciecie ran gdy wychodzilam ze szkoly ona uciekla i musialam za nia biegac po ulicy , pech chcial ze pobiegla do mojego 16 albo 17 nastoletniego sasiada omg Tosia zawsze wie gdzie wejsc grr ;/
 

 
Hej ** Alevmamvdzisiaj wene , w szkole napisalam Imagin z Harrym a teraz szykuje kolejny specjalnie dla mojej przyjaciolki z nia w rooli glownej ajjj ** Omg podobam sie jakiemus chlopakowi co wyglada jak malpa ( naprawde ) jest zboczony chyba nie zdal do szkoly i gada o bzdetach z kolegami z mojej klasy. Grrr ;/ co ja ku*wa samych potworow przyciagam ?! Nieee ( . A teeraz zdjecie moich botek. emo . Tez macie ? Jak wam sie podobaja ?
  • awatar Hermanitas: fajny blog :) zapraszam do nas :) jeśli Ci się spodoba, miło by było gdybyś dodała nas do obserwowanych :) pozdrawiam :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Hej dzisiaj bedzie cos nie typowego bo imagin z Niallem * Masz 15 Lat wlasnie rozpoczal sie nowy rok szkolny dowiadujesz sie ze ma przyjsc nowa osoba do twojej klasy . Okazuje sie ze jest nim chlopak o imieniu Niall . Po przyjsciu do szkoly nie jest za bardzo lubiany ale ty dostrzegasz w nim cos nadzwyczajnego podchodzi i zaczynasz rosz rozmowe on patrzy ci sie gleboko w oczy tak jakby byyl nimi oczarowany i zapomnial o wszystkim innym . Wkrotce wasza rozmowe przerywa dzwonek. Oboje z pospiecheem pedzicie na lekcje w-f. gdy rozpoczela sie rozgrzewka ty nie zdarnie upadasz i lezysz tak przez jakis czas nie mogac sie roszyc nagle podbiega do ciebie Niall i pomaga ci wstac , Wszystko w porzadku ? - Pyta , ty odpowiadasz ze tak ale nje mozesz roszyc rekom . Okazalo sie ze jest zlamana . Niall pomaga ci wre wszystkim . Nie dlugo po tym stajecie sie najlepszymi przyjaciolmi i wlasnie wtedy ty zakochujesz sie w nim .Ale spotyka cie pech Niall przybiega do ciebie z informacja ze wyjezdza do Irlandii do rodziny ty zalamana zavzynasz plakac on przytula cie i pocieesza . * tydzien pozniej * nadszedl ten okropny dzien w ktorym stracisz przyjaciele i swoja milosc od pierwszego wejrzenia Ahhh gdyby on tylko wiedzial jak bardzo go kocham - pomyslalas . Kiedy Niall przychodzi sie z tb pozegnac lzy spluywaja ci po policzkach za nic nie mozesz sie powstrzymac i wykrzykujesz ,, Nie mozesz mnie zostawic ja Vie Kocham " wtedy Niall namietnie cie caluje i odpowiada ja ciebie tez badz silna i. Obiecuje ci ze jeszcze kiedys sie spotkamy , obiecuje i. JI odjezdza *
 

 
Dzisiaj załamka spr z historii w poniedziałek lub wtorek nie pamiętam xd
 

 
Chociaz padam z bolu nogi to i tak chce impreze najlepiej odrazu teraz ... NOW !
 

 
Witam ponownie ;** dzisiejsza rozmowa na skype z martyna i juniorem hahaha jeblam ... ja chce nalesniki z nutella i truskawkami. Moja inteligentna rozmowa z juniorem ty+kuchnia = nalesniki dla mnie , ty + pieniazki = nalesniki dla ciebie xd
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Dopiero 1 luty a ja juz mam plany na walentynki a wlasciwie to tak : ja + czekolada = spacer od lodowki do komputera
 

 
Haha przypomniala mi sie jedna przerwa : ja wraz z przyjaciolka siedzimy w klasie i mamy lizaki nim2 zaczelysmy udawac ze to nasze pomadki xd i smarujemy nimi usta nagle ona rzuca twekst : mmmm mamy slodkie usta kto chce nas pocalowac i. I wtedy kolega podchodzi juz z dziobkiem buahaha myslalam ze jebne w-f i przejawy glupawki manka buahaha ;**
 

 
Hej w szkole marnie ( na lekcjach ) bo przerwy udane . Mam nadciagniete miesnie na nodze grr nie moge sie roszyc (nie lubie tego( Dzisiaj chlopacy z mojej klasy powiedzieli mi ze jestem zboczona haha xd kto by przypuszczal xd
 

 
Moja choroba One Direction Infection się pogłębia xd tak wiem miałam już wyłączać neta ale móię stanowcze NIE ! . Hahahha urodziny Hazzy jutro a więc będę je świętować . Szkoło szykuj się bo zamierzam być jutro tak zboczona jak on . Hahahh nwm czy moi znajomi ze mną wytrzymają bo normalnie moje zboczeństwo przejawia sie bardzo rozwlekle xd hahha no toczekam ...
 

 
Hejka smutam po dużo nauki ale ja oczywiscie zamiast się uczyć przy necie siedzę no spoko jak to ja xd . Tak mnie boli noga grrr . O nie a jutro w-f jak powiem babce że nie ćwiczę to na 100% powie ,,Znowu?!'' . Dobra lecę książki czekają ;C wrrr
 

 
No siemka ;*** Wiec na dyskktece bylo zajebiscie. tanczylam i bawilam sie na maxa nwm ile razy byli po mnie koledzy ale duuuuuzo juppii . Za to dzisiaj wyszly minusy imprezy mam nadciagniete miesnie na nodze szyja mnie boli bo jak to zawsze krecilam glowa i robilam zamachy wlosami xd spooko nie wyszlo mi to na dobre xd ;/
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Moj Boze dzisiaj mialam najgorszy koszmar w moim zyciu xd snilo mi sie ze One Direction przyjechalu do mojej kolezanki ktorej nienawidze i ona ich zbuntowala przeciwko mnie Nigdy wiecej takiego snu!! NIGDY!! Narazie szykuje sie na dyskoteke choinkowa . MM nadzieje ze maniek pojdzie . Stroj juz gotowy teraz szybkie odswiezenie i danceing uhuhuh nie moge sie doczekac fyskoteke z mankiem martys i kama sa boskie ;* I like it . A oto moja sukienka xd
 

 
Jestemm tu pierwszy dzien a juz dodaje trzeci wpis wciaga xd moj ulubiony wieczor : cieple skarpety , laptop , lozko i cos do jedzenia . A przy okazji rozmyslam nad wszystkim ;/ too boli ale z dnia na dzien coraz lepiej ( powiedzmy )
 

 
Ale mam zaciesz <3 od kilku dni na twiterze followuje mnie zespół ROOM94 i Damian Skoczyk
Mam dylemat xd w co się jutro ubrać chociaż szafa pełna ale spoko wy też tak macie ? xd
 

 
Hej na początek chce powiedzieć że dopiero zaczynam ale ten blog będzie o wszystkim Boże jakich mam w klasie debili znaczy się chłopaków xd Nie no dobra wczoraj po spotkaniu z przyjaciółką zaliczyłam pierwszą zimową glebę juuuppi (ból) chyba mnie pojebało zapisałam się na 3 zajęcia dodatkowe grr Zaciesz bo w piątek za tydzień tańce I love it Jutro choinka jupi ja jej